בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

שהייה ממושכת ומתישה בבית הספר

תגובות

המלצת ועדת דוברת להאריך את יום הלימודים עד השעה 16:00 קוממה לא רק תלמידים, אלא גם הורים. גם ילדי כיתות א' היו שובתים, לו היתה להם אפשרות להתארגן. הביטוי "רתמו את העגלה לפני הסוסים" בא לידי ביטוי מלא בהמלצה.

כיום אין ולו מוסד חינוכי אחד העונה על הדרישה של שהייה ממושכת בבית הספר עד ארבע אחר הצהריים. מה יעשו התלמידים במשך שעות רבות כל כך בבית הספר? אין תנאי בטיחות, אין חדרי אוכל, אין מתקנים להעסקת תלמידים, אין חדרי מורים ואולמות ראויים ואין תנאים סניטריים הולמים.

והחשוב מכל, כמה כוח יש לילדי כיתה א' כדי לשהות במוסד החינוכי משמונה בבוקר עד ארבע? האם יצליחו המורים והמורות עצמם לעמוד בעומס הזה?

מהו טיבה של העבודה החינוכית בין השעות 13:30 ועד 16:00. שעתיים וחצי של עייפות, תשישות, חוסר רצון ועניין. ומה על החום בקיץ והקור בחורף, ומה על האלימות שתתגבר. ושאלת השאלות - מה יעשו הילדים ביום שישי?

שמואל הדר

נהריה



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו