מחקר: אפשר לפעול לשיפור הבנת הנקרא של דיסלקטים כבר בגיל הגן

החוקרים גילו קשר בין צפיפות תאי עצב ומספרם באזור מסוים במוח לפער בין יכולות קריאה להבנת הנקרא. כשליש מהילדים הדיסלקטים מצליחים מצליחים להבין את הנקרא, למרות הקושי בפענוח

עידו אפרתי
עידו אפרתי
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
עידו אפרתי
עידו אפרתי

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ