בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

פורמולה 1: הפעם מהרגע הראשון

אחרי המהפך שהביא לו את אליפות העולם במירוץ הסיום של 2010, פתח סבסטיאן וטל את העונה החדשה עם הופעה דומיננטית וניצחון במלבורן. המילטון שני, פטרוב שלישי

תגובות

ארבעה חודשים וחצי, שינויים משמעותיים בתצורת המכוניות, ומירוץ פתיחת עונה שנדחה עקב המהומות בבחריין. לא מעט קרה בפורמולה 1 מאז תום העונה שעברה, אלא שאתמול נדמה היה כי בעצם דבר לא השתנה. לפחות בכל הנוגע לסבסטיאן וטל.

בדיוק כמו במירוץ האחרון של 2010 באבו דאבי, בו שלט לחלוטין כדי לבצע מהפך דרמטי ולזכות באליפות העולם, גם במירוץ הראשון של 2011 היה וטל דומיננטי לחלוטין. הגרמני בן ה-23 הוביל מהזינוק במלבורן, ולמרות שקבוצתו רד בול כלל לא השתמשה במערכת KERS, שיכולה להעניק לו תאוצה בשווי של כמה עשיריות השנייה להקפה, הוא סיים 22.2 שניות לפני לואיס המילטון.

"מירוץ מעולה, עבודה טובה, מכונית מצוינת", הכריז המנצח, אך מיהר לקבוע: "העונה ארוכה והכל יכול לקרות. ההמשך יהיה הרבה יותר צמוד". ייתכן שהוא צודק. מקלארן, למשל, נאלצה לבצע שדרוג חירום בעקבות ביצועיהן החלשים של מכוניותיה בניסויי קדם העונה, והיתה מרוצה מאוד מהמקום השני של המילטון. ג'נסון באטן סיים שישי.

חרף הרוטינה בצמרת, נראתה על הפודיום גם דמות בלתי צפויה. ויטלי פטרוב (רנו), הרוסי הראשון בסבב, סיים שלישי והתייצב על דוכן המנצחים לראשונה בקריירה. "אני לא מאמין שאני כאן", ציין פטרוב, שנהיגתו חסרת הפשרות באבו דאבי בנובמבר, אז מנע מפרננדו אלונסו לעקוף אותו, סייעה לווטל לזכות באליפות. גם אתמול נדחק אלונסו (פרארי) לאחור וסיים רביעי, לפני מארק וובר (רד בול).

נהגי סאובר, סרחיו פרס המקסיקאי וקאמוי קוביאשי היפאני, היו בטוחים שהשלימו מירוץ מרשים עם מקומות 7 ו-8, רק כדי לגלות שהכנפיים האחוריות של מכוניתיהם לא עומדות בתקנות וגרמו לפסילתם. כתוצאה, פליפה מאסה (פרארי) עלה למקום השביעי ופול די רסטה הסקוטי (פורס אינדיה) קודם לעשירי והשיג נקודה במירוץ הראשון שלו.

ומה עם מרצדס? הן מיכאל שומאכר והן ניקו רוזברג נאלצו לפרוש בשלב מוקדם במירוץ בעקבות תאונות.



וטל והתוספת לאוסף, אתמול. 'ההמשך יהיה הרבה יותר צמוד'



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#