"אבי נמני מנסה לחבל במכבי ת"א"

עיתון פורטוגלי פרסם כי אלירן עטר נמצא על סף חתימה בפורטו, שמיהרה לפרסם הודעת הכחשה ("המצאות ושקרים"). גורמים במכבי זעמו על המנג'ר לשעבר וסוכנו של החלוץ: "החשד הוא כי מדובר בצעד מכוון". נמני עצמו סרב להגיב

דוד מרואני
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
דוד מרואני

במכבי תל אביב זועמים על הפרסומים לפיהם אלירן עטר נמצא על סף חתימה בפורטו הפורטוגלית ומפנים אצבע מאשימה לעבר אבי נמני, מנג'ר הקבוצה לשעבר וסוכנו של החלוץ, שלטענת גורמים במועדון עומד מאחורי הידיעות בדבר העסקה.

לעמוד הפייסבוק של ספורט הארץ

אתמול פורסם בעיתון "אה בולה" הפורטוגלי כי עטר צפוי להצטרף לפורטו תוך 24 שעות, כשלמכבי יועבר סכום של ארבעה מיליון עבור כרטיס השחקן שלו. ב-14:30 שעון ישראל פרסמה פורטו הודעה באתר הרשמי שלה, תחת הכותרת: "השקרים של 'אה בולה'". בהודעה נכתב: "פורטו אינה מעוניינת לצרף את עטר. מדובר בהמצאות ושקרים פרי דמיונו של העיתון. הדברים נכתבו במטרה לשרת בעלי אינטרסים ולפגוע במועדון".

נמני. "משתמש בשיטת 'הפרסומים הזרים' כדי לעורר הד", נטען (תצלום: ניר קידר)

גם במכבי, כאמור, זעמו על הפרסום. "אבי נמני מנסה לחבל במכבי תל אביב בדרכים מתוחכמות", אמר גורם במועדון, "הוא משתמש בשיטת 'הפרסומים הזרים' כדי לעורר הד גדול יותר. העיתוי שנבחר, כשהקבוצה מעבירה את זמנה בטיסות בדרך למשחק מול לנקאראן באזרבייג'ן, מגביר עוד יותר את החשד שמדובר בצעד מכוון. הפרסומים מעוררים את זעם האוהדים ופוגעים בקבוצה ערב משחק חשוב באירופה".

הידיעה הראשונה שקשרה את עטר לפורטו פורסמה כבר לפני לפני ארבעה ימים בעיתון "אה ז'וגו". אנדראה ויאנה, הכתב שפרסם את הידיעה, סיפר אתמול: "שוחחתי לפני הפרסום עם נמני והוא הודה בפניי שיש לעטר מספר הצעות, אבל לא נקב בשמה של פורטו. אני מאמין שהוא והסוכן הפורטוגלי עומדים גם מאחורי הפרסומים ב'אה בולה'. דבר אחד בטוח - אחרי ההכחשה של פורטו, אין סיכוי שעטר יחתום אצלה".

ג'ורג' מנדס, סוכנו של כריסטיאנו רונאלדו ומי שנחשב למקורב למועדון הפאר הפורטוגלי, טוען כי פרסום הודעת ההכחשה מהווה צעד חריג: "פורטו זה מועדון מאוד מסודר, שמנהל משא ומתן חשאי. ברור שאחד הסוכנים דאג לפרסום הידיעה". חוי טרוארה, קצין העיתונות של פורטו, סיפר: "פרסום ההודעה של המועדון נעשה בהוראה ישירה של הנשיא. הוא זעם על הפרסום של 'אה בולה'".

נמני סרב להגיב לדברים.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ