הפרסומות הטובות ביותר של הערב הגדול של הספורט האמריקאי

כ-116 מיליון אמריקאים נצמדו הלילה למסכי הטלוויזיה, ובין טאץ' דאון אחד לשני צפו ב-70 פרסומות בעלות של 3.5 מיליון לחצי דקה

הארץ
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
הארץ

ניו יורק ג'איינטס ניצחה הלילה (שני) בגמר ליגת הפוטבול האמריקאית את ניו אינגלנד פטריוטס 17-21. באצטדיון "לוקאס אויל" באינדיאנפוליס נדחסו 70 אלף צופים, שכל אחד ואחת מהם שילמו מאות ואלפי דולרים לכרטיס, קלי קלארקסון שרה את ההמנון, מדונה סיפקה הופעה אדירה והזמרת MIA סיפקה את השערורייה התורנית כשהניפה אצבע משולשת במחצית המשחק.

איליי מאנינג, עם טבעת אליפות שנייה, זכה בתואר ה-MVP, ועבר סוף סוף את אחיו, פייטון. הסיום הדרמטי - בדיוק כפי שהאמריקאים אוהבים - עוד יכלו הפטריוטס לנצח, אולם לא הצליחו לתפוס את המסירות של טום בריידי, שהביט בצער על החגיגות של החבורה המאושרת מניו יורק.

    בסופרבול XLVI צפו לפי ההערכות כ-116 מיליון אמריקאים. מחירה של חצי דקת פרסומת, והיו 70 כאלה, עמד על 3.5 מיליון דולר. בירות, מכוניות ונשנושים - הנה חלק מהפרסומות ששודרו הלילה: הגבירו רמקולים, לחצו להגדלה (צפו בכולן כאן).

    .

    תגובות

    הזינו שם שיוצג באתר
    משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ