קשה באימונים, קל במיטה

זה אמנם לא קורה מיד ויכול לקחת לא מעט זמן, אבל מחקר חדש מגלה שפעילות גופנית מאריכה את זמן השינה ומשפרת את האיכות שלה

גרטשן ריינולדס, ניו יורק טיימס
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
גרטשן ריינולדס, ניו יורק טיימס

כפסיכולוגית קלינית וחוקרת שינה בבית הספר לרפואה שבאוניברסיטת נורת'ווסטרן, קלי גלייזר-בארון שומעת לעתים תכופות תלונות לגבי התעמלות. מטופליה טוענים כי הם מתאמנים, לפעמים עד תחושת תשישות, אבל בכל זאת מתקשים לישון היטב בלילה.
ד"ר בארון נותרה מופתעת ומבולבלת. כמי שמעודדת אימון כפתרון לבעיות שינה, אך גם כמדענית, היא החליטה לבחון מקרוב את היחסים בין הזעה לשינה. מה שהיא ועמיתיה מצאו, במחקר שפורסם בשבוע שעבר, הוא שהשפעת האימון היומיומי על הרגלי השינה גבוהה יותר מכפי שהיה מקובל לחשוב. בטווח הקצר, לשינה יש השפעה גדולה יותר על האימון הגופני מאשר לאימון יש על השינה.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ