כך תוכלו להתאמן יותר ולאכול פחות

האם אימון מאומץ עשוי להקהות את תחושת הרעב בצורה טובה יותר מפעילות ממוצעת? מחקרים חדשים מצביעים על תשובה חיובית

גרטשן ריינולדס, ניו יורק טיימס
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
גרטשן ריינולדס, ניו יורק טיימס

קוראיו הקבועים של טור זה יודעים כבר כי אימון קצר ומאומץ, לרוב בצורת אינטוורלים מהירים והפסקות קצרצרות למנוחה, הפך לאחרונה לפופולרי - בין אם מדובר באימונים של ארבע דקות, שבע דקות או יותר. מחקרים מצביעים שאימונים מסוג זה משפרים לרוב את הכושר האירובי, את לחץ הדם ואת הרגישות לאינסולין במידה שווה, או קרובה למדי, לאימונים ארוכים יותר. מנגד, נתון שנותר עמום הוא עד כמה אינטרוולים יכולים לסייע בשמירה על המשקל.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ