בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

כך תוכלו להתאמן יותר ולאכול פחות

האם אימון מאומץ עשוי להקהות את תחושת הרעב בצורה טובה יותר מפעילות ממוצעת? מחקרים חדשים מצביעים על תשובה חיובית

12תגובות

קוראיו הקבועים של טור זה יודעים כבר כי אימון קצר ומאומץ, לרוב בצורת אינטוורלים מהירים והפסקות קצרצרות למנוחה, הפך לאחרונה לפופולרי - בין אם מדובר באימונים של ארבע דקות, שבע דקות או יותר. מחקרים מצביעים שאימונים מסוג זה משפרים לרוב את הכושר האירובי, את לחץ הדם ואת הרגישות לאינסולין במידה שווה, או קרובה למדי, לאימונים ארוכים יותר. מנגד, נתון שנותר עמום הוא עד כמה אינטרוולים יכולים לסייע בשמירה על המשקל. במאמר שפורסם ביוני השנה ב"המגזין הבינלאומי להשמנת יתר" (The International Journal of...

עשו לנו לייק וקבלו את מיטב הכתבות והפרשנויות של "ספורט הארץ" ישירות אליכם


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#