כך תעשו יותר כושר בפחות זמן

הלהיט הבא בעולם הכושר הגופני הוא האינטרוול, אימון שמבוסס על מאמצים קצרים ועצימים, עם זמן מנוחה מינימלי

אמיתי גזית
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
אמיתי גזית

3,815 מומחי כושר מרחבי העולם שהשתתפו בסקר השנתי של American College of Sports Medicine לדירוג המגמות החשובות בענף, קבעו כי High-Intensity Interval Training, אימוני הפוגות בעצימות גבוהה, צפויים להיות הטרנד הבולט ב-2014. טכניקת אימון זו מבוססת על מאמצים קצרים ועצימים מאוד, כמעט עד קצה היכולת, הכוללים מנוחה קצרה שכמעט ואינה מספיקה להתאוששות. דוגמה בולטת לכך הוא אימון הקרוס פיט, אבל את העיקרון ניתן ליישם בכל ענף, מספינינג, דרך שחייה ועד לריצה.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ