5 טיפים כיצד להימנע מפציעות

התמידו אך אל תעמיסו, שפרו את הטכניקה, השקיעו בציוד המתאים, ערכו חימום ומתיחות ואל תתעלמו מהכאבים. כך תישארו שלמים

אמיתי גזית
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
אמיתי גזית

1. אחת הסיבות הנפוצות לפציעות בפעילות מחזורית כגון ריצה, שחייה או רכיבה על אופניים' היא עומס יתר. כאשר מתאמנים במאמצים כבדים ובתדירות גבוהה מידי ולא מאפשרים לגוף לנוח ולהתאושש, קרעים מיקרוסקופיים ברקמות ובשרירים עלולים להתפתח לנזק חמור שישבית אתכם לתקופה ארוכה. הסכנה חמורה שבעתיים אם זה עתה התחלתם להתאמן לאחר שנים של רביצה על הספה. כדי לאפשר למערכת השלד, השרירים והלב להסתגל לעומס החדש, מומלץ בשלושת החודשים הראשונים לוותר על השעון ולרוץ, לשחות או לרכב בהנאה בקצב מתון ולמשך כחצי שעה, עד שהגוף יסתגל לעומסים החדשים. כדי לשפר את הכושר הגופני ולצמצם את הסיכון לפציעות, חשוב להתמיד באימונים ולשמר שיגרה שבועית ובה לפחות שלושה אימונים.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ