בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

5 טיפים כיצד להימנע מפציעות

התמידו אך אל תעמיסו, שפרו את הטכניקה, השקיעו בציוד המתאים, ערכו חימום ומתיחות ואל תתעלמו מהכאבים. כך תישארו שלמים

3תגובות

1. אחת הסיבות הנפוצות לפציעות בפעילות מחזורית כגון ריצה, שחייה או רכיבה על אופניים' היא עומס יתר. כאשר מתאמנים במאמצים כבדים ובתדירות גבוהה מידי ולא מאפשרים לגוף לנוח ולהתאושש, קרעים מיקרוסקופיים ברקמות ובשרירים עלולים להתפתח לנזק חמור שישבית אתכם לתקופה ארוכה. הסכנה חמורה שבעתיים אם זה עתה התחלתם להתאמן לאחר שנים של רביצה על הספה. כדי לאפשר למערכת השלד, השרירים והלב להסתגל לעומס החדש, מומלץ בשלושת החודשים הראשונים לוותר על השעון ולרוץ, לשחות או לרכב בהנאה בקצב מתון ולמשך כחצי שעה, עד שהגוף...

עשו לנו לייק וקבלו את מיטב הכתבות והפרשנויות של "ספורט הארץ" ישירות אליכם


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#