5 טיפים שישפרו את תוצאות האימונים שלכם

גיוון במסלולי הריצה, תרגילי חיזוק, תזונה נכונה, שילוב אימונים קלים ויצירת תנאים שיאפשרו לכם גם להנות מהתהליך. כך תשפרו זמנים

אמיתי גזית
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
אמיתי גזית

1. שלבו אימונים קלים בלו"ז השבועי
צפיפות של אימונים עצימים תגרום לכם לעייפות מצטברת, לירידה ביכולות ולעיכוב בדרך לשיפור התוצאה. אימון התאוששות קל מפעיל את השרירים, מזרים דם ומפזר את חומצת החלב שהצטברה. בנוסף, ההתאוששות היא פרק הזמן בו הגוף מתקן את הנזקים שצברתם באימון עצים ומכין עצמו לאתגר הקשה הבא.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ