בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הדרך הנכונה והבריאה להתאמן בקיץ

הרגלי שתייה נכונים, ביגוד קל ונדיף והימנעות מהשמש. יולי-אוגוסט כבר כאן, אך מזג האוויר לא מחייב ויתור על הפעילות הגופנית

8תגובות

הוא מתעצם בהדרגה, אורב בכל פינה לא מוצלת. בכניסה לרכב שעמד שעות בחוץ, ביציאה מבניין לאוויר הפתוח, או בהליכה קצרצרה ברחוב. החום הישראלי המעיק שוב כאן, מגביל את חופש התנועה, מגביר את ההזעה ומשלש את תדירות המקלחות היומית. פרט להרגלי היציאה מהבית שדורשים היערכות מחודשת, גם הפעילות הגופנית חווה טלטלה כשהלחות מרקיעה והטמפרטורה חוצה את רף ה-30 הארור. ואולם, למרות הסכנות המהותיות שטומן בחובו מזג האוויר, טיכס מולי אפשטיין, פיזיולוג ויועץ במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין במכון וינגייט, מספר עצות...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#