הדרך הנכונה והבריאה להתאמן בקיץ

הרגלי שתייה נכונים, ביגוד קל ונדיף והימנעות מהשמש. יולי-אוגוסט כבר כאן, אך מזג האוויר לא מחייב ויתור על הפעילות הגופנית

אורי טלשיר
אורי טלשיר
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
אורי טלשיר
אורי טלשיר

הוא מתעצם בהדרגה, אורב בכל פינה לא מוצלת. בכניסה לרכב שעמד שעות בחוץ, ביציאה מבניין לאוויר הפתוח, או בהליכה קצרצרה ברחוב. החום הישראלי המעיק שוב כאן, מגביל את חופש התנועה, מגביר את ההזעה ומשלש את תדירות המקלחות היומית.

פרט להרגלי היציאה מהבית שדורשים היערכות מחודשת, גם הפעילות הגופנית חווה טלטלה כשהלחות מרקיעה והטמפרטורה חוצה את רף ה-30 הארור. ואולם, למרות הסכנות המהותיות שטומן בחובו מזג האוויר, טיכס מולי אפשטיין, פיזיולוג ויועץ במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין במכון וינגייט, מספר עצות על הדרכים והשעות הנכונות להתאמן בתקופת הקיץ. במלים אחרות: לפניכם הדרך לניצול מקסימלי של הזמן שנפער בין משחקי המונדיאל של השעה 19:00 לאלה הנפתחים ב-23:00.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ