דקה אחת של אימון גופני קשה, ואתם מסודרים

מחקר חדש טוען ש-60 שניות אינטנסיביות, כחלק מאימון בן 10 דקות בלבד, מספיקות כדי לשפר את הכושר והבריאות שלכם. וככה הלך לנו התירוץ שאין לנו זמן לעשות כושר

גרטשן ריינולדס, ניו יורק טיימס
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
גרטשן ריינולדס, ניו יורק טיימס

כבר שנים שאני כותבת על היתרונות בפרקי זמן קצרים של התעמלות. מחקרים כבר לימדו שאימון גופני אינטנסיבי במשך עשר, שבע, שש או אפילו ארבע דקות – שלאחריהן פרק זמן של מנוחה – יכול להוביל לשיפור משמעותי בכושר. אבל הכתבה הבאה עוסקת בפרק הזמן הקצר ביותר עליו כתבתי וככל הנראה אכתוב מעולם. לפי מחקר חדש ונפלא, דקה אחת של אימון אינטנסיבי, ואחריה עשר דקות של אימון קליל, תשפר את הכושר והבריאות שלכם. דקה אחת בלבד.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ