כך תימנעו מפציעות בלי להפסיק לרוץ

לרוב, רצים מתחילים אינם מודעים למגבלות הגוף והנפש, ומשלמים על כך מחיר כבד וכואב. הפיזיותרפיסט
 אורי אלבר מסביר איך עושים את זה נכון

אורי טלשיר
אורי טלשיר
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
אורי טלשיר
אורי טלשיר

לא כל כך נעים לומר, אבל לא הכל זוהר וזורם בסצנה של ריצת החובבים. מבעד להנאה, ההגשמה העצמית, גמיאת המרחקים ושיפור השיאים האישיים, יש ממצאים די מדאיגים באשר לכמות הפציעות מהן סובלים הרצים, המוצאים עצמם לרוב במלכוד: סטנדרט האימונים והכמיהה להצטיינות מזכירים ענף תחרותי, אולם סדר היום שלהם — קריירה תובענית, חיי משפחה ושאר הסחות דעת — רחוק מאוד מהתנאים להם זוכה ספורטאי מקצוען. הם מעמיסים על השרירים כהוגן, אך לאחר הפעילות לא מעניקים להם את ההפוגה ההכרחית להתאוששות, אם בשל מחסור בזמן או בגלל פערי ידע והדרכה שגויה של מאמנים.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ