איך למנוע התכווצויות שרירים בזמן אימון גופני

מחקרים חדשים מוכיחים כי פעילות שנפתחת בקצב גבוה מדי פוגעת במערכת העצבים. הפיתרון פשוט למדי ויעיל באופן מפתיע

גרטשן ריינולדס, ניו יורק טיימס
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
גרטשן ריינולדס, ניו יורק טיימס

רבים מאתנו שמתאמנים באופן קבוע שמעו כי הזעה והתייבשות הן בין הסיבות העיקריות להתכווצויות שרירים. ואולם, ממצאים מדעיים עדכניים טוענים אחרת. במחקר מ-2013, דימו החוקרים התכווצויות בבהונות כף הרגל על ידי גירוי חשמלי חלש ורפטטיבי. לאחר מכן נשלחו הנבדקים – ששתו כמות מים נכבדה – לאימון באורך מספר שעות ולמנוחה בחדר מחומם, עד שהזיעו בצורה ניכרת.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ