רוצים לשפר ביצועים? תתחילו לבלוס שוקולד מריר

מחקר חדש מצא כי מעבר לכך ששוקולד מריר משפר את תפקוד הלב והמוח, אכילת כמות קטנה ממנו בכל יום הופכת אותו למשפר ביצועים רב עוצמה

גרטשן ריינולדס, ניו יורק טיימס
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
גרטשן ריינולדס, ניו יורק טיימס

הוספת כמות קטנה של שוקולד מריר לתפריט היומי שלכם יכולה לשפר מאוד את כוח הסבל, כך לפי מחקר חדש שבוחן את הקשר שבין תזונה לספורט. הממצאים מספקים תחמושת גם לספורטאים שמחפשים יתרון יחסי, וגם לאלה שמחפשים תירוץ לזלול.

כבר זמן מה נחשב שוקולד מריר לממתק בריא, כשמחקרים מראים כי כמות קטנה יכולה לתרום לתפקוד הלב והמוח. רוב החוקרים מתרכזים בחומר הנקרא אפיקטצ'ין, הנמצא בפולי עץ הקקאו. שוקולד מריר עשיר באפיקטצ'ין, אך כמותו במוצר תלויה באופן הייצור של השוקולד. בשוקולד חלב רגיל יש פחות מהחומר, מאחר שהוא מכיל פחות קקאו. שוקולד לבן כמעט אינו מכיל אפיקטצ'ין כלל.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ