טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מתאמנים ולא מצליחים לרדת במשקל? אולי זאת הסיבה

מחקר חדש בחן את הקשר בין אימון גופני לתיאבון, ומצא כי אימונים קצרים או קלים מותירים את המתעמל עם תחושת רעב, כך שלאחר האימון הוא למעשה צובר בחזרה את הקלוריות שהוריד במהלכו. מה לעשות? בעיקר להעלות את משך האימון

תגובות
מסתבר שמערכת היחסים בין אימון גופני לרעב מורכבת הרבה יותר
Lefteris Pitarakis / ASSOCIATED

מסתבר שישנם סוגי אימון טובים יותר על מנת לדכא תיאבון ולתרום לבקרת משקל, כך מצביע מחקר חדש שבחן את הקשר בין אימון גופני לרעב. מסקנות המחקר מצביעות על כך שרמת המאמץ שמופעל תוך כדי האימון משפיע על התיאבון, לעיתים בדרכים מפתיעות ביותר. כמו כל אדם שהחל בתוכנית אימונים, מערכת היחסים בין אימון, תיאבון, בקרת משקל ורעב היא מורכבת ולעיתים מנוגדת לאינטואיציות. עד כה, נראה היה כי החשבון הוא די פשוט - שורפים קלוריות בזמן אימון גופני וכך, לאורך זמן, צפויים לרדת גם בקילוגרמים. אבל המציאות, כמובן, יותר מורכבת...

כתבות שאולי פספסתם