בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

במוקד הקמפיין של נייקי: הקוורטרבק המוקצה שיצא נגד גזענות וטראמפ

אחרי ש-32 קבוצות ה-NFL הקשיבו לנשיא והתנערו מקולין קאפרניק, שכרע בזמן ההמנון במחאה על אלימות שוטרים נגד אפרו-אמריקאים, ענקית הספורט מתייצבת לצדו. גם מחמוד אחמדינג'אד מבסוט

14תגובות
קולין קאפרניק בקמפיין של נייק. "רצינו לעורר את המשמעות של הסלוגן שלנו", הסבירו בנייק
עמוד הפייסבוק של קאפרניק

קולין קאפרניק, קוורטרבק סן פרנסיסקו פורטי-ניינרס לשעבר שעורר דיון ציבורי נרחב בארצות הברית לאחר שבחר לכרוע על ברכו בזמן ההמנון הלאומי האמריקאי לפני שנתיים, במחאה על אפליה גזעית ועל הרג אזרחים אפרו-אמריקאים בידי המשטרה המקומית, נבחר להוביל קמפיין חדש של נייקי, לציון 30 שנה לסלוגן השיווקי "Just Do It". הבוקר צייץ קאפרניק תמונה שלו בשחור-לבן, יחד עם הסלוגן המזוהה עם ענקית ציוד הספורט, ועם הציטוט: "האמינו במשהו. אפילו אם זה אומר להקריב הכל". קאפרניק היה פרזנטור של החברה מאז 2011, אבל מאז שהפסיק...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#