בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

שנה לפני שהפך לפנים שלה, נייקי רצתה להיפטר מהגיבור שמכניס לה מיליונים

הקמפיין של קולין קאפרניק ונייקי עורר הד עצום, ועכשיו מתברר שגם הרווחים של החברה בהתאם. אבל עד לפני שנה, בנייקי הזניחו את הספורטאי המושמץ ואף היו שמחים להיפטר ממנו

6תגובות
הפרסומת של נייקי על שלט חוצות בניו יורק. שיפור תדמיתי ורווחי שיא
AFP

כחודש מאז שהוצג קולין קאפרניק כפנים החדשות של נייקי בקמפיין פרסום פורץ דרך, צבר סרטון החשיפה מעל ל-80 מיליון צפיות בטוויטר, אינסטגרם ויוטיוב. הפרסומות שיגרו את קאפרניק לממד חדש של סלבריטאות, והקמפיין הפך במהרה לאחד המדוברים והמוצלחים ביותר בשנים האחרונות. הוא גם איפשר לנייקי, הידועה במסעות פרסום פרובוקטיביים, לנצל לטובתה את ההתנגדות לכאורה לממשל. עבור קאפרניק, מדובר בכלי נוסף לבסס את תדמיתו כמעין יזם לזכויות אזרח, כפי שאף אחד לפניו לא היה, בטח לא בעולם הספורט. הוא חתם על הסכמים לכתיבת ספר -...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#