שנה לפני שהפך לפנים שלה, נייקי רצתה להיפטר מהגיבור שמכניס לה מיליונים

הקמפיין של קולין קאפרניק ונייקי עורר הד עצום, ועכשיו מתברר שגם הרווחים של החברה בהתאם. אבל עד לפני שנה, בנייקי הזניחו את הספורטאי המושמץ ואף היו שמחים להיפטר ממנו

ניו יורק טיימס
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
ניו יורק טיימס

כחודש מאז שהוצג קולין קאפרניק כפנים החדשות של נייקי בקמפיין פרסום פורץ דרך, צבר סרטון החשיפה מעל ל-80 מיליון צפיות בטוויטר, אינסטגרם ויוטיוב. הפרסומות שיגרו את קאפרניק לממד חדש של סלבריטאות, והקמפיין הפך במהרה לאחד המדוברים והמוצלחים ביותר בשנים האחרונות. הוא גם איפשר לנייקי, הידועה במסעות פרסום פרובוקטיביים, לנצל לטובתה את ההתנגדות לכאורה לממשל. עבור קאפרניק, מדובר בכלי נוסף לבסס את תדמיתו כמעין יזם לזכויות אזרח, כפי שאף אחד לפניו לא היה, בטח לא בעולם הספורט. הוא חתם על הסכמים לכתיבת ספר - שמיועד לראות אור בשנה הבאה וילווה בהדרכה קולית - ולפיתוח סדרת קומדיה. 

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ