בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

ארמאני מילאנו, המותג החדש מבית מעצב העל

אחרי הכישלונות והמיליונים שבוזבזו במילאנו, בצפון איטליה רווים העונה קצת נחת מקבוצת הכדורסל המקומית. את השלכות נפילתה של סיינה תחווה בקרוב גם מכבי ת"א

תגובות

בגיל 79, עם 8.5 מיליארד דולר בבנק ומותג אופנה מבוסס שיחיה הרבה אחרי מותו, ג'ורג'יו ארמאני משתדל ליהנות מכל רגע. העונה, לשם שינוי, הוא מצליח לעשות זאת גם בפורום של אולימפיה מילאנו. "נהדר לשבת שם, להסתכל על הקבוצה והקהל ולהרגיש שקורה משהו מיוחד", אמר מעצב העל, שהפך מספונסר לבעלים לפני חצי עשור, ל"גאזטה דלו ספורט" בחודש שעבר, "כשנכנסתי לעסק הזה ידעתי שזו עומדת להיות דרך ארוכה, ולא השליתי את עצמי שיהיו קיצורי דרך. העונה הזו היא עדות להתמדה שלנו ותגמול ראוי לכל העוסקים במלאכה". מה ש"קינג...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#