בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מי זו חברת "PROBABLY" שמפרסמת על השלטים בזמן משחקי היורו?

קמפיין לחברה מסתורית מעטר את הלוחות האלקטרוניים במהלך משחקי יורו 2016, וכבר קיבל שלל מחמאות על מקוריות וכישרון המצאה

27תגובות
שלט הפרסומת של PROBABLY במשחקי היורו
טוויטר

במהלך משחקי היורו רואים על הלוחות האלקטרוניים פרסומת לחברת "PROBABLY". מי זאת החברה? על מה הפרסומת?
נגה גינזבורג, פתח תקוה

החוק הצרפתי לא מאפשר לפרסם מוצרים כמו אלכוהול או הימורים, והדבר נכון גם למגרשי כדורגל. כך, למשל, קבוצות שמגיעות לצרפת ועל בגדיהן פרסומות לבירה או חברות הימורים מנועות מלעלות איתן למגרש, ולרוב משחקות עם חולצות חלקות ונטולות ספונסר.

יצרנית הבירה "קרלסברג" היא אחת הספונסריות הראשיות של אופ"א, הן לליגת האלופות וגם ליורו 2016, אליפות אירופה בכדורגל. בגלל שהחוק הצרפתי הוא הקובע כמובן בצרפת וקרלסברג רוצה בכל זאת לפרסם במהלך הטורניר, הפיתרון היצירתי שנמצא הוא לא לפרסם את שם החברה או את מוצריה, אלא רק את המלה הראשונה בסלוגן אותו הם מקווים שהצופים ברחבי העולם כבר מכירים - "כנראה שזו הבירה הטובה בעולם". את המלה "כנראה" הם עיצבו בצורת הלוגו המוכר של קרלסברג כדי שצרכני הבירה יבינו במה מדובר.

בעולם הפרסום, אגב, המהלך הזה כבר קיבל שלל מחמאות על מקוריות וכישרון המצאה.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#