מי זו חברת "PROBABLY" שמפרסמת על השלטים בזמן משחקי היורו?

קמפיין לחברה מסתורית מעטר את הלוחות האלקטרוניים במהלך משחקי יורו 2016, וכבר קיבל שלל מחמאות על מקוריות וכישרון המצאה

עוזי דן
עוזי דן
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
שלט הפרסומת של PROBABLY במשחקי היורו
שלט הפרסומת של PROBABLY במשחקי היורוצילום: טוויטר
עוזי דן
עוזי דן

במהלך משחקי היורו רואים על הלוחות האלקטרוניים פרסומת לחברת "PROBABLY". מי זאת החברה? על מה הפרסומת?
נגה גינזבורג, פתח תקוה

החוק הצרפתי לא מאפשר לפרסם מוצרים כמו אלכוהול או הימורים, והדבר נכון גם למגרשי כדורגל. כך, למשל, קבוצות שמגיעות לצרפת ועל בגדיהן פרסומות לבירה או חברות הימורים מנועות מלעלות איתן למגרש, ולרוב משחקות עם חולצות חלקות ונטולות ספונסר.

יצרנית הבירה "קרלסברג" היא אחת הספונסריות הראשיות של אופ"א, הן לליגת האלופות וגם ליורו 2016, אליפות אירופה בכדורגל. בגלל שהחוק הצרפתי הוא הקובע כמובן בצרפת וקרלסברג רוצה בכל זאת לפרסם במהלך הטורניר, הפיתרון היצירתי שנמצא הוא לא לפרסם את שם החברה או את מוצריה, אלא רק את המלה הראשונה בסלוגן אותו הם מקווים שהצופים ברחבי העולם כבר מכירים - "כנראה שזו הבירה הטובה בעולם". את המלה "כנראה" הם עיצבו בצורת הלוגו המוכר של קרלסברג כדי שצרכני הבירה יבינו במה מדובר.

בעולם הפרסום, אגב, המהלך הזה כבר קיבל שלל מחמאות על מקוריות וכישרון המצאה.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ