כך ייראה הסכם השיווק הבא של ליגת העל

ההסכם החדש בין מינהלת הליגה למועצת ההימורים מפחית במעט את הסכום שתשלם המועצה, אך מעניק למינהלת שנה למצוא חברה מאמצת נדיבה, עממית ובעלת פרישה ארצית שתעניק את שמה לליגת העל ותזכה בשלל הטבות

דור בלך
דור בלך
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
דור בלך
דור בלך

בתום פגישה שנערכה אתמול (ראשון) בין נציגי מינהלת הליגה, ההתאחדות לכדורגל, המועצה להסדר ההימורים בספורט ונציגי משרד האוצר ומשרד הספורט הושג הסכם שיווק ל-4 השנים הקרובות, והגרלות הליגה וגביע הטוטו ייערכו בשבוע הקרוב. על פי ההסכם החדש, הליגה לא תקרא יותר "ליגת ווינר" והמינהלת תוכל למכור את הזכויות על השם ואת כלל הפעילות השיווקית. כמו כן, החל מהעונה הבאה ההסכם בין המינהלת למועצה להסדר ההימורים בספורט ישנה את שמו ל"הסכם התפעול".

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ