בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

דיגיטל תחילה: מהפכת המיתוג של הכדורגל הישראלי

אם תהיתם מדוע קבוצות ליגת העל נראות הקיץ נוצצות ומדוגמות יותר מתמיד, התשובה מתחילה בתכנית חדשה של מינהלת הליגות המחייבת ומתגמלת מועדונים שעומדים בתו התקן של פעילות המדיה. כך, מקווים בארגון, ישתנה השיח על הכדורגל המקומי

4תגובות
זכוכית מגדלת על חנן ממן. "יש כאן רצון אמיתי לשפר את השיח סביב הכדורגל"
חשבון הפייסבוק של מנהלת הליגות

צרכני תקשורת הספורט בכלל ואוהדי הכדורגל בפרט התקשו להתעלם מן השינוי הקיצוני שחל בקיץ האחרון, בואכה פתיחת העונה בליגת העל, בנושא הפלטפורמות הדיגיטליות של מועדוני ליגת העל. אם בעבר בלטה התופעה הרווחת שזכתה לכינוי "החתמות שפל" - בה קבוצות שחררו הודעות על החתמות שחקנים מלוות בתמונותיהם על חצי מדי ב', עם כפכפים, על רקע מסעדות עם קרואסונים על השולחן, כבל מזגן שמציץ מאחור או אפילו במועדוני באולינג, הרי שהיום כל שחקן - ולא משנה אם הוא במכבי תל אביב או עירוני קרית שמונה - מוצג על רקע תמונה מעוצבת...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#