דיגיטל תחילה: מהפכת המיתוג של הכדורגל הישראלי

אם תהיתם מדוע קבוצות ליגת העל נראות הקיץ נוצצות ומדוגמות יותר מתמיד, התשובה מתחילה בתכנית חדשה של מינהלת הליגות המחייבת ומתגמלת מועדונים שעומדים בתו התקן של פעילות המדיה. כך, מקווים בארגון, ישתנה השיח על הכדורגל המקומי

אור בוקר
אור בוקר
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
אור בוקר
אור בוקר

צרכני תקשורת הספורט בכלל ואוהדי הכדורגל בפרט התקשו להתעלם מן השינוי הקיצוני שחל בקיץ האחרון, בואכה פתיחת העונה בליגת העל, בנושא הפלטפורמות הדיגיטליות של מועדוני ליגת העל. אם בעבר בלטה התופעה הרווחת שזכתה לכינוי "החתמות שפל" - בה קבוצות שחררו הודעות על החתמות שחקנים מלוות בתמונותיהם על חצי מדי ב', עם כפכפים, על רקע מסעדות עם קרואסונים על השולחן, כבל מזגן שמציץ מאחור או אפילו במועדוני באולינג, הרי שהיום כל שחקן - ולא משנה אם הוא במכבי תל אביב או עירוני קרית שמונה - מוצג על רקע תמונה מעוצבת כשהמילה "WELCOME" מודגשת בצבעי המועדון ומתנוססת לצד שמו. השינוי בנראות מצטרף לסטנדרטים נוספים שאט אט מחלחלים ותורמים להשבחת מוצר הכדורגל הישראלי; מאתרי אינטרנט מעודכנים, עמודי פייסבוק ואינסטגרם ועד חיובה של כל קבוצה להעסיק דובר ולהקפיד על גרפיקה.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ