בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

בעיני המתבונן

כן, השלכת סרט הקפטן היתה רגע יפהפה

ערן זהבי השליך אותנו אל המקום המפחיד שבגללו המצאנו את הכדורגל, ארז אדלשטיין והמראיין בהתפלפלות תלמודית-סמנטית. ומה לגבי פדרר? זה לא מעניין עכשיו

27תגובות
ערן זהבי לאחר הורדת הסרט. הציבור כעס על זהבי משום שזנח אותו, העדיף לחזור להיות איש רגיל
שרון בוקוב

1. הרגע שבו ערן זהבי השליך את סרט הקפטן היה רגע יפהפה. לא יופי אסתטי, אלא יופי של כוח: רגע של התנגשות חזיתית בין דימוי למציאות, בין סמליות לממשות - שני עולמות שבדרך כלל מתקיימים במקביל, מקפידים זה בכבודו של זה. זהבי השליך את סרט הקפטן כי לא היה מסוגל להמשיך להישאר בתוך ה"סמלי". לא היה מסוגל להכיל את הממשות (שריקות הבוז, הקללות) ולעטוף אותה בדגל ישראל. זהבי ביקש להתפטר מתפקידו כדימוי ולחזור להיות אדם. אדם על כל מאפייניו: יהיר, קטנוני, עצבני, גאוותן. הציבור כעס על זהבי משום שזנח אותו: העדיף לחזור...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#