ספורטאים הומואים? זה טוב למכירת חולצות

סיפוריהם של ג'ייסון קולינס ומייקל סאם מעידים על כך שבין הציניות להכחשות, הומו מוצהר בקבוצה מקצוענית דווקא תורם לעסקים

אלעד זאבי
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
אלעד זאבי

לבילי קינג, הג'נרל־מנג'ר של ברוקלין נטס, חשוב שהעולם יפנים: העובדה שהקבוצה החתימה בשבוע שעבר את ג'ייסון קולינס - ההומו המוצהר הראשון בליגות המקצועניות הבכירות בארצות הברית - אינה קשורה בשום אופן ליחסי ציבור. "לא מדובר בתרגיל שיווקי או משהו כזה", אמר קינג אחרי ההחתמה. כעבור שעות, בראיון רדיופוני, הדגיש: "קיבלנו החלטה שקשורה לכדורסל בלבד". יום לאחר מכן כבר שילב את המנטרות לכדי משפט אחד: "כמובן שאנשים יגידו שחיפשנו את הפן השיווקי, אבל היינו זקוקים לכדורסלן".

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ