בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

ספורטאים הומואים? זה טוב למכירת חולצות

סיפוריהם של ג'ייסון קולינס ומייקל סאם מעידים על כך שבין הציניות להכחשות, הומו מוצהר בקבוצה מקצוענית דווקא תורם לעסקים

2תגובות

לבילי קינג, הג'נרל־מנג'ר של ברוקלין נטס, חשוב שהעולם יפנים: העובדה שהקבוצה החתימה בשבוע שעבר את ג'ייסון קולינס - ההומו המוצהר הראשון בליגות המקצועניות הבכירות בארצות הברית - אינה קשורה בשום אופן ליחסי ציבור. "לא מדובר בתרגיל שיווקי או משהו כזה", אמר קינג אחרי ההחתמה. כעבור שעות, בראיון רדיופוני, הדגיש: "קיבלנו החלטה שקשורה לכדורסל בלבד". יום לאחר מכן כבר שילב את המנטרות לכדי משפט אחד: "כמובן שאנשים יגידו שחיפשנו את הפן השיווקי, אבל היינו זקוקים לכדורסלן". כמות גדולה מדי של הכחשות בפרק...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#