שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל

אוהד, תעלה על מדים וגש ליציע

בעלות צנועה, קבוצות ה-NBA מלבישות אולמות שלמים בצבע הנכון. כך יוצרים תפאורה ושייכות במשחקים, ועל הדרך מפיצים את המותג

שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה

חצי שעה לפני המשחק הראשון בגמר המערב בין גולדן סטייט ליוסטון החלו האוהדים למלא את ה"אורקל ארינה", היכן שקרוב ל־20 אלף כיסאות כוסו בחולצות טי מוזהבות. מרחק שש שורות מהפארקט, אדם בשם סאנדנס בורו הוריד את הרפליקה הכחולה שלבש — 109.95 דולר עלותה — והחליף אותה באחד הטי־שירטים החינמיים. "אני לא רוצה להופיע על המסך הגדול", אמר, מפנה את מבטו לעבר מסך הווידאו הענק שתלוי מעל מרכז המגרש, "וזה נראה טוב יותר כשכולם לובשים צהוב". מעליו, על המסך, הוצגו אוהדים אחרים שטרם לבשו את החולצות. "לבשו אותן!", נכתב. תוך זמן קצר זיהו האוהדים את עצמם ויישרו קו. "תודה!", הגיב המסך בשקט, והמצלמות המשיכו הלאה.

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ