שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
זאק שונברון ומייקל בארבארו, ניו יורק טיימס
זאק שונברון ומייקל בארבארו, ניו יורק טיימס

בעקבות מקרי הירי הרבים ברחבי ארצות הברית, החליטה ה-NBA להרים את הכפפה ולהיכנס למרכזו של הדיון הסוער בנושא פיקוח נשק באמצעות קמפיין חדש, שנעשה בשיתוף פעולה עם אחד הארגונים האגרסיביים ביותר במדינה בכל הנוגע להגבלת מכירה ונשיאת כלי נשק.

במהלך שאין דומה לו בעולם הספורט, ה-NBA משתמשת בכובד משקלה, ביוקר המותג שלה וביוקרת כוכביה בסדרת פרסומות חדשה שקוראת לשים סוף לאלימות ולשימוש בכלי נשק. הפרסומת הראשונה, ששודרה במהלך משחקי חג המולד המושכים מיליונים רבים של צופים אל מסכי הטלוויזיה, עסקה בקורבנות הירי ובחוסר הפיקוח על נשק. צמד המלים "פיקוח נשק", אגב, לא הוזכר במפורש.

תגיות:

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ