ה-NBA לא חוששת לעסוק בנושא הנפיץ בארצות הברית ויוצאת נגד שימוש ברובים

בסדרת פרסומות חדשה מזהירים סטפן קארי, כרמלו אנתוני וכוכבי הליגה מנשיאה ושימוש בנשק חם. בכך הופכת ה-NBA לליגת הספורט המקצוענית הראשונה שמוכנה לגעת בסוגיה כל כך כואבת, בוערת ושנויה במחלוקת

זאק שונברון ומייקל בארבארו, ניו יורק טיימס
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
זאק שונברון ומייקל בארבארו, ניו יורק טיימס

בעקבות מקרי הירי הרבים ברחבי ארצות הברית, החליטה ה-NBA להרים את הכפפה ולהיכנס למרכזו של הדיון הסוער בנושא פיקוח נשק באמצעות קמפיין חדש, שנעשה בשיתוף פעולה עם אחד הארגונים האגרסיביים ביותר במדינה בכל הנוגע להגבלת מכירה ונשיאת כלי נשק.

במהלך שאין דומה לו בעולם הספורט, ה-NBA משתמשת בכובד משקלה, ביוקר המותג שלה וביוקרת כוכביה בסדרת פרסומות חדשה שקוראת לשים סוף לאלימות ולשימוש בכלי נשק. הפרסומת הראשונה, ששודרה במהלך משחקי חג המולד המושכים מיליונים רבים של צופים אל מסכי הטלוויזיה, עסקה בקורבנות הירי ובחוסר הפיקוח על נשק. צמד המלים "פיקוח נשק", אגב, לא הוזכר במפורש.

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ