סמל לדיכוי או העצמה נשית? אלופת ה-NBA מנסה לפנות לקהל המוסלמי דרך החיג'אב

טורונטו רפטורס השיקה קו הלבשה חדש הכולל לראשונה חיג'אבים ספורטיביים. בסרטון התדמית נטען כי ההשראה הגיעה מ"אלו שהיו אמיצים מספיק כדי לשנות את המשחק", אבל התגובות השונות למהלך מעוררות מחלוקת שחורגת מעולם הכדורסל

לוגו ניו יורק טיימס
ניו יורק טיימס
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
לוגו ניו יורק טיימס
ניו יורק טיימס

טורונטו רפטורס השיקו קו הלבשה חדש הכולל חיג'אבים ממותגים כחלק ממאמץ לפנות לקהל אוהדים ואוהדות רחב יותר. הקבוצה, ששיתפה פעולה עם נייקי בעיצוב החיג'אבים, חשפה את כיסויי הראש בסרטון משותף בטוויטר. ההשראה לעיצוב, נטען, הגיעה מ"אלו שהיו אמיצים מספיק כדי לשנות את המשחק".

הרפטורס, שנמצאים בבעלות תאגיד הספורט והבידור "Maple Leaf", ציינו בדיווח שפורסם באי-פי שהם הקבוצה הראשונה ב-NBA שמציעה למכירה חיג'אב ספורטיבי. ג'פרי פרגוסון, מנהל שיווק בכיר במועדון, אמר שההשראה למוצר החדש הגיעה מארגון מקומי בשם "חיג'אבי בולרס" שמקדם נשים מוסלמיות בספורט.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ