בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

השבוע לפני 112 שנה

כך, כמעט בטעות, נולד הטור דה פראנס

העיתונאי פייר גיפאר תמך באלפרד דרייפוס, המרקיז דה דיון החליט בתגובה לחסל את עיתונו, הנרי דגראנז' מונה לעורך ה"ל'אוטו ולו". ז'ו לפברה, שערק לעיתון החדש, היה בסוף זה שהציע מירוץ אופניים חסר תקדים באורכו - שבדיעבד שרד הרבה אחרי כולם

תגובות

20.11.1902 כיום, כאשר בישראל מתנהל קמפיין סביב חוק בכנסת, כדאי להיזכר בימים אחרים, בהם מאבקים בין עיתונים עשו יותר מאשר לבזבז אינצ'ים על האדרה עצמית. נכון, גם אז — לפני יותר מ־100 שנה — היה אינטרס מובהק, אך לצדו תועלת כללית. כזו שהשלכותיה מורגשות גם היום. לפופולריות של האופניים בצרפת יש שורשים עמוקים, שנבעו מהדבר הפשוט ביותר שידעו לספק: דרך להגיע מנקודה א' לנקודה ב'. ענף הספורט התפתח בהתאם, עם דחיפה לא קטנה. עיתונות הספורט המקומית נהגה ליזום או לממן מירוצים כאמצעי להגברת מכירות. הרי אם תיצור...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#