מסי בריאל, רונאלדו בברסה: כשכל הפנטזיות מתגשמות

תמונות הפוטושופ השתלטו על עונת המלפפונים החולפת. כשאוהדי הספורט יכולים סוף סוף להלביש את השחקן הרצוי בחולצה הרצויה, אין להם צורך בספקולציות של תקשורת הספורט. עכשיו, אלה הם שמשחקים בעצמם

רן שמעוני
רן שמעוני
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
רן שמעוני
רן שמעוני

עונת המלפפונים המתקרבת לסיומה הביאה איתה, כמיטב המסורת, הררי שמועות וספקולציות שתידלקו את חובבי הספורט בימות הקיץ. מלים כמו "משא ומתן מתקדם", "מגעים" ו-"עסקה" בצירוף שם הקבוצה יכולות להחזיק אוהד ממוצע לפחות לשלושה ימים. "סיכום" תחזיק קצת יותר, "חתימה" או "חתם" שוות שבוע של שקט.

השנה נוסף שחקן חדש, תרופה חדשה אם תרצו, לשממון הספורטיבי של יולי-אוגוסט. הפעם, בניגוד לשנים עברו בהן עיתונות הספורט היתה האחראית הבלעדית להישרדותם של חובבי הספורט, רקח אותה דווקא האדם הפשוט. בעזרת תוכנת פוטושופ, גולשים-אוהדים רבים החלו לעצב תמונות בהן הם מדביקים את חולצות קבוצותיהם על פורטרטים של כדורגלנים או כדורסלנים שהיו רוצים שיגיעו אליהן. בהתאם לשמועה התורנית שמייצרת עונת המלפפונים או משאלת לבו של המעצב, יכל אוהד הספורט לנקוט עמדה חדשנית ובעלת השפעה בפני הקבוצות, השחקנים ותקשורת הספורט.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ