לא מחויב המציאות |
כשמוחמד סלאח בכה דמעות HD, מחשש שלא נראה אותו ב-4K
הפסקול של המונדיאלים הוא לא קולו של יציע גועש, אלא של איש מכירות שלא ייתן לנו לצאת מהסניף בלי טלוויזיה חדשה. כי פעם בארבע שנים מגיע ציון דרך טכנולוגי שהוא גם ציון דרך צרכני, ואנחנו פשוט יודעים שאין ברירה, חייבים לפתוח את הארנק
שינויים טכנולוגיים מתרחשים לנו מאחורי הגב שנה שנה, חודש חודש, אפילו שבוע שבוע. אבל רק פעם בארבע שנים מגיע ציון דרך טכנולוגי שאנחנו מסוגלים לתפוש, משום שהוא גם ציון דרך צרכני; אנחנו פשוט יודעים שאין ברירה, שכדי להיות חלק מזה אנחנו מוכרחים לפתוח את הארנק ולהוציא אלפי שקלים.
הפסקול של המונדיאלים הוא לא קולות של יציעים גועשים או נקישות כוסות בירה בצפיות קבוצתיות, אלא קולו של איש מכירות ברשת חנויות חשמל, שלא ייתן לנו לצאת מדלת הסניף בלי מכשיר טלוויזיה חדש.