בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

לא מחויב המציאות

כשמוחמד סלאח בכה דמעות HD, מחשש שלא נראה אותו ב-4K

הפסקול של המונדיאלים הוא לא קולו של יציע גועש, אלא של איש מכירות שלא ייתן לנו לצאת מהסניף בלי טלוויזיה חדשה. כי פעם בארבע שנים מגיע ציון דרך טכנולוגי שהוא גם ציון דרך צרכני, ואנחנו פשוט יודעים שאין ברירה, חייבים לפתוח את הארנק

3תגובות
מוחמד סלאח
PAUL ELLIS/אי־אף־פי

שינויים טכנולוגיים מתרחשים לנו מאחורי הגב שנה שנה, חודש חודש, אפילו שבוע שבוע. אבל רק פעם בארבע שנים מגיע ציון דרך טכנולוגי שאנחנו מסוגלים לתפוש, משום שהוא גם ציון דרך צרכני; אנחנו פשוט יודעים שאין ברירה, שכדי להיות חלק מזה אנחנו מוכרחים לפתוח את הארנק ולהוציא אלפי שקלים. הפסקול של המונדיאלים הוא לא קולות של יציעים גועשים או נקישות כוסות בירה בצפיות קבוצתיות, אלא קולו של איש מכירות ברשת חנויות חשמל, שלא ייתן לנו לצאת מדלת הסניף בלי מכשיר טלוויזיה חדש. לקראת מונדיאל 1994 שכנעו אותנו שכדורגל...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#