הקמפיין הצבוע של נייקי: לא עקרונות נעלים ולא נעליים

אי אפשר לבוא בטענות לקולין קאפרניק, שקיבל הזדמנות לקדם אג'נדה שעבורה הקריב הרבה, אלא שהתוצאה עגומה ואבסורדית: פתאום עולה קרנה של נייקי, דווקא היא, כאבירת זכויות האדם והאזרח

אמנון הררי
אמנון הררי
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
אמנון הררי
אמנון הררי

בראשית השבוע השיקה נייקי בגאווה גדולה את הקמפיין שלה לציון 30 שנה לסלוגן המיתולוגי "Just Do It", כשהציבה תמונה גדולה בשחור-לבן עם דמותו של קולין קאפרניק, הקוורטרבק האפרו-אמריקאי שהעז לכרוע ברך בזמן ההמנון האמריקאי במחאה על גזענות ואלימות שוטרים נגד אפרו אמריקאים. מדובר באותו מהלך, כזכור, שבהמלצת הנשיא טראמפ הביא לכך שקאפרניק הודח דה-פקטו מהליגה, ומצא עצמו ללא קבוצה בליגת ה-NFL. כולם מיהרו לשבח את ענקית ציוד הספורט האמריקאית, על כך שבחרה צד, יצאה נגד טראמפ ונגד קבוצות הליגה ששוות לה כל כך הרבה כסף, כדי להגיד את מה שחשוב להגיד. ברור, המניעים של התאגיד הזה הם קודם כל אידיאולוגיים.

תגיות:

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ