טיפים אחרונים לפני מרתון ת"א

נוחו היטב, אל תתפתו למאכלים חדשים, לימדו את המירוץ ודמיינו את חציית קו הסיום. מה מותר ואסור בימים שלפני המירוץ

חלי רוזנשטיין // מתחממים למרתון ת"א
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
חלי רוזנשטיין // מתחממים למרתון ת"א

השקעתם כוחות פיסיים ונפשיים, זמן וכסף. ויתרתם על לא מעט, והנה הגיעה העת לקטוף את הפירות. אלא שהתנהלות לא נכונה בימים האחרונים וביום המירוץ עלולה לקלקל את הכל. בעבודה אנו מצליחים לנהל פרויקטים, אבל כשזה מגיע אלינו, יש לעתים התרופפות. אז כיצד יש להתנהל בדרך למירוץ? מה לא? מה כן? 

מנוחה ושינה הם הכרח בימים הקרובים. הקפידו לא לעמוד למשך פרקי זמן ארוכים במהלך היום, וחפשו להיות קצת עצלים הפעם באמצעות ישיבה, שכיבה ורגיעה. אם ישנה אפשרות, לכו לישון מוקדם מהרגיל ותשאפו לשבע שעות שינה לפחות (ורצוי שהספירה תחל לפני חצות). כן, הדברים הללו עושים את ההבדל. בעת שינה מערכות הגוף מתאוששות, ולמעשה כל תהליך של אימונים לא יוכל לנוע קדימה ללא הקפדה על שינה איכותית.

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ