רבותיי, ההיסטוריה מוכרת: מאחורי הקלעים של תעשיית מזכרות הספורט

בזמן שמוזיאונים וסוחרים משקיעים הון עתק בפריטי אספנות, בבתי המכירות, כמו על המגרש, מתגלה כי ניצחונות וגביעים שווים יותר משמות גדולים

אמיר ענבר
אמיר ענבר
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
אמיר ענבר
אמיר ענבר

אם להאמין לשיין וורן, כוכב עבר בקריקט האוסטרלי, אלה הם ימים של שינוי בתעשיית מזכרות הספורט. חתימות של ספורטאים - אאוט; תמונות איתם - אין. "אחרי שהצטלמתי לחמש תמונות סלפי עם אנשים לפני 8 בבוקר בריצת/הליכת הבוקר שלי, הגעתי למסקנה שהחתימה מתה", צייץ וורן בטוויטר. ריק מיין, מומחה מזכרות ספורט מקומי, דווקא סיפק הסבר מעניין - בשל המעבר מכתיבה להקלדה, הספורטאים כבר לא משקיעים בחתימות, אז מי בכלל רוצה אותן. "עם וורני, בכנות, זה נראה כאילו הוא כותב באתיופית", אמר.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ