בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

נוגח לשער ורץ לדגמן לפסל

הקבוצות מנציחות נוסטלגיה, גיבורי הענפים האישיים נותרים מיותמים וכוכב שחוטא עלול להישכח. כך הפך פיסול ספורטאים לענף תחרותי

תגובות

ג'ו פרייזר גר רוב חייו בפילדלפיה, אבל מבקרים בעיר שמחפשים מיצג בולט של איגרוף מוצאים אותו רק בדמות פיקטיבית: פסל של רוקי בלבואה, שגילם סילבסטר סטאלון בסרטים. ומה עם "סמוקינג ג'ו" המקומי, שהיה הדבר האמיתי? כמה מכשולים נאלץ לעבור "פרויקט פרייזר". הראשון היה בעיית מימון. השני — מות האמן הנבחר ובחירת מחליף. היורש חיפש פוזה נכונה, ומצא אותה בתמונה של פרייזר מניצחונו על מוחמד עלי ב־1971. וכך, בעוד כחצי שנה יוכלו תיירי פילדלפיה לבחור בין רוקי לבין פסל של אחד מגדולי המתאגרפים בכל הזמנים. יותר משלוש...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#