נדרש למלווה בכבישי בלגיה, חורך ב-300 קמ"ש את המסלול בפורמולה 1

בגיל 17 ו-166 ימים, שלושה חודשים אחרי שעבר תיאוריה, הוא הפך לנהג הצעיר בהיסטוריה של הסבב. למרות שמיהרו לחוקק חוק על שמו, אט אט כולם מבינים שמקס ורסטאפן הגיע למקומו הטבעי

אמיר ענבר
אמיר ענבר
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
אמיר ענבר
אמיר ענבר

החל בעונה הבאה, לא יורשו נהגים בני פחות מ־18 להתחרות בפורמולה 1. בנוסף, דרכם אל הסופר־רישיון הנדרש כדי להתקבל לסבב תעבור בהחזקה ברישיון נהיגה, בניסיון של שלוש שנים לפחות בדרגים נמוכים יותר בספורט המוטורי, ובניקוד שיצטרכו לצבור במסגרתם.

כמעט תמיד נולדים חוקים כאלה בפתאומיות, במטרה לסגור דלת בפני מישהו או לטרוק אותה בטרם אחרים יבואו בעקבותיו. שמם הלא רשמי יישאב, בהתאם, מאותה דמות חלוצית. כזה בדיוק הוא "חוק ורסטאפן", שאושר בשלהי 2014 — מאוחר מדי כדי לחסום את דרכו של מקס ורסטאפן לפורמולה 1, אך בזמן כדי למנוע ממישהו לאיים בעתיד על מקומו בספר השיאים. הרי כל עוד החוק בתוקף, הוא יהיה בן ה־17 היחיד שהתחרה בפורמולה 1.

תגיות:

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ