בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

במקום קוקה קולה, מסנני מים: הספורטאים שמסרבים לפרסם ג'אנק פוד

מקדונלדס? סוכריות גומי? נדמה כי ספורטאים רבים מפרסמים כל מותג שמכניס להם כסף, ולא משנה כמה הוא מזיק לבריאות האוהדים שנוהרים אחריהם. טום בריידי וסטפן קארי מראים שאפשר גם אחרת

13תגובות

בחודשים האחרונים נחתו על שולחנו של ג'ף אוסטין מאות הצעות עבור לקוחו הבכיר, כולל מכאלו שאינם רגילים לשמוע תשובה שלילית. מצויד בכללי אצבע ברורים מהבוס סטפן קארי, איש משפחה למופת, שימש אוסטין פילטר אנושי לפרזנטציות שהבטיחו מסעות פרסום בשווי מאות מיליוני דולרים, באדיבות החברות הגדולות ביותר בשוק. כוכב גולדן סטייט שקל לחיוב וענה בשלילה כמעט לכולן, לפני שנודע בשבוע שעבר כי ישמש כדובר של חברת בריטה. זו מספקת פילטרים בתצורתם הטהורה ביותר — כאלו שמסננים מים. "סטף מבין את האחריות שמוטלת עליו והוא לא...

Raise a (water) glass and celebrate! Proud to partner with the one and only Stephen Curry! Visit http://www.brita.com/ for more info.

Posted by Brita USA on Thursday, December 17, 2015


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#