במקום קוקה קולה, מסנני מים: הספורטאים שמסרבים לפרסם ג'אנק פוד

מקדונלדס? סוכריות גומי? נדמה כי ספורטאים רבים מפרסמים כל מותג שמכניס להם כסף, ולא משנה כמה הוא מזיק לבריאות האוהדים שנוהרים אחריהם. טום בריידי וסטפן קארי מראים שאפשר גם אחרת

אלעד זאבי
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
אלעד זאבי

בחודשים האחרונים נחתו על שולחנו של ג'ף אוסטין מאות הצעות עבור לקוחו הבכיר, כולל מכאלו שאינם רגילים לשמוע תשובה שלילית. מצויד בכללי אצבע ברורים מהבוס סטפן קארי, איש משפחה למופת, שימש אוסטין פילטר אנושי לפרזנטציות שהבטיחו מסעות פרסום בשווי מאות מיליוני דולרים, באדיבות החברות הגדולות ביותר בשוק. כוכב גולדן סטייט שקל לחיוב וענה בשלילה כמעט לכולן, לפני שנודע בשבוע שעבר כי ישמש כדובר של חברת בריטה. זו מספקת פילטרים בתצורתם הטהורה ביותר — כאלו שמסננים מים.

תגיות:

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ