בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הקבוצה האמריקאית שמקווה להביא לפורמולה 1 משהו קצת אחר

עם מטה בצפון קרוליינה, מפעל באנגליה, מכונית שמיוצרת באיטליה וניהול אמריקאי, שואפת קבוצת האס החדשה לנצל את ניסיונה בנאסקא"ר לטובת הסבב הגדול בעולם

תגובות
 אסטבן גוטיירס (משמאל) ורומן גרוז'אן ליד המכונית של האס
רויטרס

מכוניות מהירות יותר, נהגים חדשים בקבוצות הבכירות, טלטלה בצמרת. נשמע טוב? ללא ספק, אך כל זה יקרה בפורמולה 1 רק בעוד שנה. עונת 2016, שנפתחה הבוקר (ראשון), צפויה לספק מעט מאוד חידושים, כשפרארי מקווה להמשיך בצמצום הפער ממרצדס וכולם מתכוננים לשטף נוסף של תלונות שיציינו כי בשביל סבב מירוצי המכוניות היוקרתי בתבל, העסק די משעמם. אדם אחד, עדיין חצי אאוטסיידר, דווקא מביט בפורמולה 1 בעניין רב. ג'ין האס (Haas) הוא האיש שינסה לספק לסבב טעמים מסוג אחר כבר השנה, כמי שעומד בראש קבוצה חדשה הנושאת את שמו....

רוצים לקבל כל טור וכתבה של אמיר ענבר ישירות למייל, מיד עם פרסומם? לחצו על ״התראות במייל״, כאן למעלה בשורת השיתוף


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#