עצלן? דברו עם הגלגל האחורי של מרסל קיטל

הוא היה הספרינטר שכבש את עולם האופניים בסערה, עד שדעך אשתקד בעקבות בגידתו של הגוף. העונה שינה מרסל קיטל את מנהגיו, החליף קבוצה ונראה כמי שהמציא עצמו מחדש כל הדרך לקו הסיום. עכשיו נראה מי יזלזל בו

אמיר ענבר
אמיר ענבר
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
אמיר ענבר
אמיר ענבר

לצד התמודדות על ניצחון במירוץ כולו, מכיל גראנד טור שלל רבדים. כל אחד מ־21 קטעיו הוא מירוץ בפני עצמו, לכל אחד מכמעט 200 הרוכבים מטרות שונות: חולצת המוביל, ניצחון בקטע יומי, הצלחה בספרינטים היומיים, תואר המאיץ המצטיין, פרס מלך ההרים, סיוע לעמית לקבוצה. גם פרישה לפני קו הסיום איננה אות לכישלון. עובדה, שמונה קטעים הספיקו למרסל קיטל בטרם נטש השבוע את הג'ירו ד'איטליה. מה שעשה בהם הספיק כדי להכריז לעולם בקול גדול: חזרתי.

תגיות:

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ