בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

עצלן? דברו עם הגלגל האחורי של מרסל קיטל

הוא היה הספרינטר שכבש את עולם האופניים בסערה, עד שדעך אשתקד בעקבות בגידתו של הגוף. העונה שינה מרסל קיטל את מנהגיו, החליף קבוצה ונראה כמי שהמציא עצמו מחדש כל הדרך לקו הסיום. עכשיו נראה מי יזלזל בו

2תגובות
קיטל חוגג בסיום המירוץ
Luca Zennaro/אי־פי

לצד התמודדות על ניצחון במירוץ כולו, מכיל גראנד טור שלל רבדים. כל אחד מ־21 קטעיו הוא מירוץ בפני עצמו, לכל אחד מכמעט 200 הרוכבים מטרות שונות: חולצת המוביל, ניצחון בקטע יומי, הצלחה בספרינטים היומיים, תואר המאיץ המצטיין, פרס מלך ההרים, סיוע לעמית לקבוצה. גם פרישה לפני קו הסיום איננה אות לכישלון. עובדה, שמונה קטעים הספיקו למרסל קיטל בטרם נטש השבוע את הג'ירו ד'איטליה. מה שעשה בהם הספיק כדי להכריז לעולם בקול גדול: חזרתי. בעונתו השישית כמקצוען, כבר יכול קיטל בן ה־28 לספר על הטוב ועל הרע, על דוכני...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#