בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

בפורמולה 1 מקבלים בברכה את הבוס החדש דארת' ויידר

חוקים מורכבים, קשיים בהתרחבות לשווקים חדשים ומחירי כרטיסים מאמירים הם רק חלק מהבעיות שירש ג'ון מאלון, איש העסקים האגרסיבי שרכש את השליטה בפורמולה 1. בזמן שבסבב ייאלצו להתרגל לדרך האמריקאית, בעניין אחד אין חילוקי דעות: הרצון למקסם את ההכנסות

תגובות
ברי אקלסטון (מימין) וג'ון מאלון
/אי־פי

כמו כל עסק שמכבד את עצמו, גם בפורמולה 1 אוהבים להיות מקושרים למותגים מצליחים. מלחמת הכוכבים, למשל. ג'ורג' לוקאס, יוצר סדרת הסרטים, מבקר מדי פעם במירוצים, ולפני חודשיים נכח בגראנד פרי האוסטרי. לשיא הגיעה קבוצת רד בול במונאקו 2005, כשהתאימה עצמה לצאת "נקמת הסית'": הלוגו של מלחמת הכוכבים הופיע על רכביה, השחקן היידן כריסטנסן התייצב, ומכונאיה החליפו את הקסדות הרגילות באלו של חיילי הסער מהסרטים. עתה, צפוי לכולם עסק עם הנבל הראשי. "דארת' ויידר" — זה הכינוי שהצמיד פעם אל גור, סגן נשיא ארצות הברית...

רוצים לקבל כל טור וכתבה של אמיר ענבר ישירות למייל, מיד עם פרסומם? לחצו על ״התראות במייל״, כאן למעלה בשורת השיתוף


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#