אמיר ענבר
אמיר ענבר
אמיר ענבר
אמיר ענבר

בסרטון שזכה לשם "New Unlimited" מככבים ארבעה צעירים חשופי חזה ומרובי ריבועים בבטן. בזה אחר זה הם מפגינים את עוצמתם — ומציגים את גופם — בשלל דרכים: גלגול צמיגי ענק, השלכת חביות, תרגילי מתח, הישענות על עמוד, התזת מים על עצמם. רק פריט אחד, חשוב למדי, הפך לשולי ב־60 השניות הללו — זה שבעזרתו הם מתחרים.

"אנחנו רוצים למשוך קהלים חדשים שאולי אינם חובבי אתלטיקה, לכן הכידונים לא מופיעים הרבה בסרטון והם יותר תפאורה מאשר מכשיר זריקה", סיפר תומאס רולר, אחד מהארבעה, לאתר התאחדות האתלטיקה הבינלאומית (IAAF), "אנו מנסים למשוך את השוק המיינסטרימי. כיצד נוכל לייצר אוהדי אתלטיקה חדשים? ובכן, הנה ארבע סיבות".

תגיות:

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ