ה"מיקרו רגעים" שמייצרים את הכסף הגדול בעסקי הספורט

איך הצליחה חברת Fanatics, השם החם בתחום המרצ'נדייז הספורטיבי, להכפיל את רווחיה תוך שנים בודדות, ולהכניס השנה יותר משני מיליארד דולר? הכל מתחיל בניצול נכון של טרנדים רגעיים. למשל, טירוף ה"לינסניטי" סביב ג'רמי לין ב-2012

זאק שונברון, ניו יורק טיימס
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
זאק שונברון, ניו יורק טיימס

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ