ה"מיקרו רגעים" שמייצרים את הכסף הגדול בעסקי הספורט - ענפים נוספים - הארץ

ה"מיקרו רגעים" שמייצרים את הכסף הגדול בעסקי הספורט

איך הצליחה חברת Fanatics, השם החם בתחום המרצ'נדייז הספורטיבי, להכפיל את רווחיה תוך שנים בודדות, ולהכניס השנה יותר משני מיליארד דולר? הכל מתחיל בניצול נכון של טרנדים רגעיים. למשל, טירוף ה"לינסניטי" סביב ג'רמי לין ב-2012

שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
זאק שונברון, ניו יורק טיימס

כמה מהשותפות העסקיות של ליגת הפוטבול המקצוענית (NFL) אינן שבעות רצון מהנזקים שגורמת להן תופעת כריעת הברך של שחקנים במהלך נגינת ההמנון הלאומי. חברת המרצ'נדייז Fanatics, לעומת זאת, מתנפלת בדיוק על תופעות כאלה.

תגובות