ה"מיקרו רגעים" שמייצרים את הכסף הגדול בעסקי הספורט

איך הצליחה חברת Fanatics, השם החם בתחום המרצ'נדייז הספורטיבי, להכפיל את רווחיה תוך שנים בודדות, ולהכניס השנה יותר משני מיליארד דולר? הכל מתחיל בניצול נכון של טרנדים רגעיים. למשל, טירוף ה"לינסניטי" סביב ג'רמי לין ב-2012

זאק שונברון, ניו יורק טיימס
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
זאק שונברון, ניו יורק טיימס

כמה מהשותפות העסקיות של ליגת הפוטבול המקצוענית (NFL) אינן שבעות רצון מהנזקים שגורמת להן תופעת כריעת הברך של שחקנים במהלך נגינת ההמנון הלאומי. חברת המרצ'נדייז Fanatics, לעומת זאת, מתנפלת בדיוק על תופעות כאלה.

כשאלחנדרו וילאנובה, שחקנה של פיטסבורג סטילרס, עמד דום בעת נגינת ההמנון בעוד חבריו נותרו בחדר ההלבשה, שמו הפך ל"סחורה לוהטת" בטוויטר. Fanatics לא נותרה אדישה והעלתה מיד את חולצתו, עם המספר 78, לחנות האינטרנט של ה-NFL אותה היא מפעילה.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ