נקיון הכפיים של קבוצת סקיי מתחיל להסריח

מאז שנוסדה פעלה קבוצת הרכיבה הבריטית להיות סמל לספורט טהור לצד מקצועיות חסרת פשרות, אלא שברקע ההצלחה על המסלול, מחוצה לו נקשרות בשמה עוד ועוד פרשות חשודות. כעת, כשאמינותו של כריס פרום מוטלת בספק, אפילו הוא עלול להיפלט

אמיר ענבר
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
אמיר ענבר

החיבור בין מארק קאבנדיש לקבוצת סקיי ב-2012 היה טבעי לחלוטין. רוכב בריטי מצטיין, מהספרינטרים הטובים בעולם, בקבוצה הבריטית הבכירה. במקום זאת, הזיווג משמים התגלה כחיבור מהגיהנום - לפחות עבור הרוכב. כעבור שנה בלבד, הוא הרים ידיים ורגליים ועזב. באוטוביוגרפיה שלו שיחזר את הרגע בו ידע שנגזר גורלו.

26 ק"מ לסיום הקטע השישי בטור דה פראנס 2012 נפלו עשרות רוכבים בעקבות תאונה. קאבנדיש, שסבל מתקר בצמיג, מספר כיצד הזעיק עזרה במכשיר הקשר. לבסוף הגיעה מכונית הקבוצה ובתוכה שון ייטס, המנהל המקצועי. "ייטס חיכה בזמן שהמכונאי החליף גלגל, ואז נסע מיד מבלי לתת לי אפילו דחיפה", כותב קאבנדיש, "מעולם לא נשארתי נטוש כך אחרי בעיה מכנית. זה היה הטור דה פראנס, קטע בו הייתי הפייבוריט, והייתי אלוף עולם. נשברתי. זה היה 6 ביולי, התאריך בו הבנתי שזו תהיה הופעתי הראשונה והאחרונה בטור דה פראנס עם סקיי".

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ