בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

המירוץ הוא החלק הפשוט ביותר בפורמולה 1

הסבב הנודד ממשיך להרחיב יעדים והעונה יעמוד על 21 מירוצים על פני חמש יבשות. כשהמנהלים דוחפים והנהגים ניטרליים, המשאיות, הספינות ובעיקר מכונות הקפה הן שצריכות להעלות הילוך כדי להספיק ל"סופרבול" המהיר בעולם

תגובות
אנשי הלוגיסטיקה בפעולה בזמן מירוץ, בעונה שעברה. אחריו, כפר ההיי-טק הקטן עובר הלאה
DHL

אם יתמזל מזלכם, בפעם הבאה שתעלו למטוס תמצאו במושב הסמוך שותף לנסיעה נוח במיוחד. כזה שתופס מעט מקום, לא מטריד דיילים בבקשות מטופשות, אפילו אינו מדבר - וזאת למרות שהוא מאוד ממהר. הרי איפשהו בעולם, ישנה מכונית פורמולה 1 שמחכה לו. כן, לפעמים אפילו חלקים במכוניות מירוץ זוכים לכך שירכשו עבורם מושב - כך מספר דייויד פייס, סגן נשיא במסלול שמארח את הגראנד פרי האמריקאי בטקסס. אם הוא איננו קטן מספיק כדי להיכנס בתיק שניתן לאחסן, האדם שמשנע אותו פשוט רוכש מושב שני ומניח אותו עליו. עוד פיסה קטנה בפאזל הגדול...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#