כדי להפעיל את הרגש של האוהדים, צריך להבין מה גורם לכמה מהם לקעקע קבוצה

עולם הספורט מלא באנשים שתפקידם הוא למכור מה שצריך כדי למשוך אוהדים. ד"ר ריץ' לוקר מבקש מאותם בעלי תפקידים לחפש משהו מעמיק יותר בעבודתם, משהו אותו הוא מכנה: ערך לכל החיים. כמו הסיבה שאוהד שרוף יקעקע את סמל קבוצתו מתחת לעור

לוגו ניו יורק טיימס
ניו יורק טיימס
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
לוגו ניו יורק טיימס
ניו יורק טיימס

עולם הספורט מלא באנשים שתפקידם הוא למכור כרטיסים, פרסומות, תאי צפייה יוקרתיים ומוצרים נוספים שקשורים לחווית המשחק כדי למשוך אוהדים. כמה שיותר, יותר טוב. עבורם, כל אוהד יתאים. ריץ' לוקר ניסה לבקש מאותם בעלי תפקידים לחפש משהו מעמיק יותר בעבודתם, משהו אותו הוא מכנה: ערך לכל החיים. עבור ד"ר לוקר הדרך הטובה ביותר להדגים את המונח הזה, היא באמצעות המנהג של אוהדים פנאטים לקעקע על גופם את הסמל של קבוצתם האהובה, להראות שהיא חלק משמעותי בזהות שלהם. 

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ