אין "ישיבה נכונה" ואין ממתקים: 10 טיפים לשמירה על הכושר והבריאות בסגר הקורונה

הנחיות משרד הבריאות בשל וירוס הקורונה מובילות לשהות ממושכת, ארוכה וסטאטית בבתים. צריכת חלבונים, אימונים משותפים, תכנון ארוחות ועוד שבעה טיפים שיוכלו לסייע לכם לשמור על בריאות תקינה בזמן הבידוד הביתי

נועה חן
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
נועה חן

התפשטות וירוס הקורונה בישראל ובעולם שינתה באופן פתאומי את אורח החיים של האוכלוסייה. כאשר חלק לא מבוטל ממנה עבר למתכונת של עבודה מהבית, בילוי שעות רבות בתוכו, בעוד שמקומות הפנאי ואפשרויות הבילוי הולכים ומתמעטים. תוך הקפדה על הוראות משרד הבריאות, יש דברים שחשוב לבצע על מנת לשמור על הבריאות גם במצב החדש - קל וחומר כשרביצה על הספה הופכת לתחליף לפעילות הפנאי.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ