לנהוג עבורה זה החלום, אבל כל מי שמגשים אותו מתעורר בבעתה

פרארי היא עדיין אימפריה במירוצי הפורמולה 1, זאת למרות ששנים רבות כבר לא זכתה בתואר. הפוליטיקה הפנימית הסבוכה, הלחץ בנהיגה עבור מדינה שלמה שעוקבת אחריך והמכוניות הבעייתיות - גרסו כבר לא מעט נהגים. עכשיו הגיע תורו של סבסטיאן פטל

אמיר ענבר
אמיר ענבר
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
אמיר ענבר
אמיר ענבר

מיכאל שומאכר אמנם זכה בגראנד פרי האיטלקי ב-2006, אבל יש אומרים כי אדם אחר היה המנצח הגדול באותו יום: נשיא קבוצתו פרארי, לוקה די מונטזמולו. מעט לפני המירוץ, כתב העיתונאי טום ראבית'ון ב"ביזנסוויק", הופיע די מונטזמולו על המסלול והרים אגודל בפני קימי רייקונן, נהג היריבה מקלארן. כשהסתיים המירוץ, חילקה פרארי לכתבים הודעה על כך ששומאכר יפרוש בסיום העונה ושרייקונן יחליפו. בכך היא הקדימה את הגרמני, שתכנן לבשר על החלטתו בעצמו במסיבת עיתונאים - שרוקנה מתוכן. הרעיון, כתב ראבית'ון, היה "לסכל את ההודעה של הנהג עצמו, כאילו לוודא שאין דרך חזרה". הוא סבור כי די מונטזמולו קיבל בכך את מה שרצה: לדחוף את שומאכר החוצה.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ