ג'ירו ד'איטליה בישראל: מירושלים ועד הצפון, על שני גלגלים, נכנסה ישראל לעידן חדש - ענפים נוספים - הארץ

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

ג'ירו ד'איטליה בישראל: מירושלים ועד הצפון, על שני גלגלים, נכנסה ישראל לעידן חדש

לכתבה
אוהדים מועדדים את הרוכב הקנדי של קבוצת סקלייניג אקדמי, בין תל אביב לחיפה אתמולLUK BENIES/אי־אף־פי

הרוכבים דהרו, הרבבות עודדו, והפוליטיקאים? איפה הם ואיפה הקלאסה של הג'ירו ד'איטליה. מירוץ האופניים העצום חגג בסוף השבוע היסטוריה בכבישי הארץ, וכולם הראו איך עושים זאת נכון

111תגובות

הרכיבה נגד השעון שלי מתחילה בדרך רופין, הכביש העורקי הזורם בין קמפוס גבעת רם וקרית המוזיאון לבין קריות הממשלה והכנסת. בשישי בבוקר אין איש במרחב, הזרוע סדרנים צהובי אפודים, שמבטיחים את החציצה בין גיבורי המופע הצפוי לבין הצופים בו. כביש עורקי ריק מרכב מנועי הוא חוויה מלבבת. זו פעם ראשונה שאני חווה את הרוח הטופחת בפנים מעל האוכף בכביש הזה. האספלט בנתיב המטפס לרחוב רמב"ן רך כקטיפה. ניכר בו שרק השבוע רובד מחדש, ועכשיו אחרוני המתחרים בקטע הפתיחה בג'ירו ד'איטליה מבצעים עליו חימום. בנתיב הנגדי, שמחוץ למסלול התחרות, האספלט זקן, סדוק, מתפורר, מיצג מובהק של ההזנחה העירונית. אם הג'ירו יותיר אחריו מורשת...

הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו: מדור הספורט המעמיק והטוב ביותר אצלכם במייל

ברצוני לקבל ניוזלטרים, מידע שיווקי והטבות


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות