לעשות את הג'ירו ד'איטליה עם מכונאי מיומן ונהג שודים - ענפים נוספים - הארץ

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

לעשות את הג'ירו ד'איטליה עם מכונאי מיומן ונהג שודים

לכתבה
הדבוקה ושיירת המכוניות בקטע השלישי. "אתה חייב לתת את כל הסיוע שלך, לתת את המאה אחוז שאתה יודע, כי זה מצב מאוד מאוד עדין״JACK GUEZ/אי־אף־פי

פדריקו ואלבינו מתלהבים מהנוף, לומדים על השוקו של יטבתה, מזהים רוכבים ובעיקר מעבירים את הזמן מאחורי הדבוקה. איתמר קציר הגיע לאילת בסטייל, ב"רכב ה־23" של הג'ירו ד'איטליה

3תגובות

באר שבע. 22 קבוצות יש בג׳ירו ד׳איטליה, ועוד אחת. אם תביטו קצת מאחורי קבוצת הבריחה, תזהו שם מכונית כחולה שלא מזוהה עם אף אחת מהקבוצות. זוהי שימאנו, ״הקבוצה ה־23 של הג׳ירו״, כמו שמכנים אותה המארגנים — הצוות הטכני שמסייע ברגעים קריטיים לכל רוכב, לא משנה לאיזו קבוצה הוא משתייך. שימאנו היא הספקית העיקרית של ציוד הילוכים ואביזרים מכניים לקבוצות הג׳ירו. שלוש המכוניות שלה חונות בנפרד מהרכבים הקבוצתיים, על המסלול שבו יעברו עוד מעט 175 הרוכבים שיוזנקו לקטע השני באורכו במירוץ השנה. ליד המכוניות עומדים שישה איטלקים בחולצות כחולות ונעליים אדומות — שלושה ינהגו ברכבים, שלושה מתפקדים כמכונאים. כל אחד בודק...

הרשמה לניוזלטר

החדשות, הפרשנויות, וכל מה שמעניין בספורט הישראלי והעולמי אצלכם במייל

ברצוני לקבל ניוזלטרים, מידע שיווקי והטבות


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות