לעשות את הג'ירו ד'איטליה עם מכונאי מיומן ונהג שודים
פדריקו ואלבינו מתלהבים מהנוף, לומדים על השוקו של יטבתה, מזהים רוכבים ובעיקר מעבירים את הזמן מאחורי הדבוקה. איתמר קציר הגיע לאילת בסטייל, ב"רכב ה־23" של הג'ירו ד'איטליה

באר שבע. 22 קבוצות יש בג׳ירו ד׳איטליה, ועוד אחת. אם תביטו קצת מאחורי קבוצת הבריחה, תזהו שם מכונית כחולה שלא מזוהה עם אף אחת מהקבוצות. זוהי שימאנו, ״הקבוצה ה־23 של הג׳ירו״, כמו שמכנים אותה המארגנים — הצוות הטכני שמסייע ברגעים קריטיים לכל רוכב, לא משנה לאיזו קבוצה הוא משתייך.
שימאנו היא הספקית העיקרית של ציוד הילוכים ואביזרים מכניים לקבוצות הג׳ירו. שלוש המכוניות שלה חונות בנפרד מהרכבים הקבוצתיים, על המסלול שבו יעברו עוד מעט 175 הרוכבים שיוזנקו לקטע השני באורכו במירוץ השנה. ליד המכוניות עומדים שישה איטלקים בחולצות כחולות ונעליים אדומות — שלושה ינהגו ברכבים, שלושה מתפקדים כמכונאים. כל אחד בודק שהגלגלים וזוגות האופניים שמחוברים לגג המכונית קשורים היטב.