הצרות ממשיכות לרדוף אחרי לאנס ארמסטרונג

העיתון הבריטי "סאנדי טיימס", שטען ב-2006 כי ארמסטרונג השתמש בחומרים אסורים ונאלץ לשלם לו פיצויים, תובע את הרוכב לשעבר

גרדיאן
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
גרדיאן

המכות ממשיכות לנחות על לאנס ארמסטרונג, כשהפעם העיתון הבריטי "סאנדיי טיימס" תובע את הרוכב לשעבר ודורש פיצויים בסך מיליון וחצי דולר. העיתון פרסם בשנת 2006 ידיעה בנושא ספר שפורסם על ארמסטרונג, שם נטען כי השתמש בחומרים אסורים במהלך הקריירה שלו. ה"טיימס" נאלץ לשלם פיצויים בסך 485 אלף דולר בעקבות תביעת דיבה שהגיש הרוכב.

הצטרפו לדף הפייסבוק של ספורט הארץ

אחרי שמוקדם יותר השנה נחשף כי ארמסטרונג השתמש בחומרים משפרי ביצועים, נלקחו ממנו שבעת התארים בהם זכה בטור דה פראנס. הוא הורחק מענף הרכיבה לצמיתות ונותני החסות ניתקו עמו קשרים. כעת החליט העיתון הבריטי לפתוח בהליכים משפטיים נגד ארמסטרונג.

"ברור כעת שהתהליכים שהתרחשו בזמנו היו חסרי כל בסיס ושקריים", נכתב במכתב ששוגר על ידי העיתון לעורכי דינו של הרוכב לשעבר, "טענותיך שמעולם לא לקחת חומרים אסורים התבררו כשקריות. אנחנו דורשים בחזרה את הכספים ששילמנו בהסדר הפשרה, בתוספת פיצויים והוצאות משפטיות".

צילום: רויטרס

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ