ספורט הארץ

אם תחפשו את שמה של מריה שראפובה בלוח המשחקים של אליפות ארצות הברית הפתוחה (או בקיצור: היו.אס אופן), שתפתח בשבוע הבא, יש סיכוי טוב שלא תתקלו בו. לא, זה לא בגלל שהמדורגת מספר 3 בעולם לא תהיה שם, אלא בגלל שיכול להיות ששמה יהיה קצת שונה.

"פוקס ספורטס" מדווחים כי הטניסאית הרוסייה בת ה-26 פנתה רשמית לבית המשפט העליון בפלורידה כדי לשנות את שמה ממריה שראפובה למריה שוגרפובה, על שם מותג הממתקים שהשיקה בשנה שעברה. ככל הנראה, מדובר במהלך שיווקי למשך השבועיים של אליפות ארה"ב, כשלאחר מכן תחזור לשמה המקורי. בנוסף, היא מתכננת להוסיף לביגוד שלה את לוגו השפתיים של המותג.

ספורטאים שעושים הכל כדי לקדם את הספונסרים שמזרימים כסף רב לחשבון הבנק שלהם זה דבר אחד – אחדים אף קעקעו על גופם את הלוגו או את שם הספנוסר, למשל - אך נדמה כי מדובר בשיא חדש.

מצד שני, מי יודע. אולי למריה שוגרפובה יהיה מזל טוב יותר מלמריה שראפובה, שנמצאת לאחרונה בכושר לא טוב ואפילו פיטרה את מאמנה החדש, שחקן העבר ג'ימי קונורס, לאחר משחק אחד בלבד.

עשו לנו לייק וקבלו את מיטב הכתבות והפרשנויות של "ספורט הארץ" ישירות אליכם

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ